kubrasaka0 Merhaba bebeğim 3 ay 9 günlük sürekli elini emmek istiyor asla memeyi istemiyor memeye gelince sürekli ağlıyor emmiyor sizce nedeni ne olabilir bana yardımcı olur musunuz anneler
dor_25 kubrasaka0 eğer normalde emiyor ve 3. Ayda emmemeye başladıysa 3. Ay atağından kaynaklı meme reddi yaşıyorsun canım. Ayakta sallanarak emzir. Plates topun varsa üzerinde hafif zıplayarak emzir. Ağladığında zorlama sakinleştir tekrar teklif et çok uzun sürmüyor tekrar düzeliyor
tugba0634 kubrasaka0 benim bebeğimde yapmıştı biberonu verip biraz bekleyip çekip memeyi vermiştim öyle öyle atlatmıstık dene istersen diyecektim yada silikon gögüs ucu