Kızlar 4 aylık kızım sürekli eltimi görünce ağlıyor yani bazen aynı ortamlarda oluyoruz alısık kaynım oynar ağlamaz cocukları oynar ağlamaz ama ne zamam eltim almaya yada sevmeye kalksa ağlıyor yabancılaşıyor desem sürekli görüyor ama her gördünde direk ağlar sevmeseni istemiyor gibi daha çok kücük ama neden böyle yapıyor anlamadım ve hiç görmediği birine bile gülen bir bebek 😐