yigitinannesii22 ben oldum olası rotadan korkarım benim ikizim 34 yıl önce zehirli ishalden vefat etmiş beni de zor kurtarmışlar fakat tabi o zamanlar bu kadar zehirli ishal bilindik değilmiş tedavisi de öyle. Bir örnek de benim yeğenlerimden biri aşı olmadı 1 günde rota yı atlattı diğer yeğenim rota oldu aşılı olmasına rağmen 1 hafta hastanede yattı abime kalsa aşı yaptırmasaydık keşke ama bunu doktora söylediğim de belki daha ağır atlatacaktı aşı onu önledi herkesin bünyesi aynı değil aşı da öcü değil demişti. Benim bebeklerime gelirsek eğer ben de rotayı kendi doktorumuza sorduğum da sana rota konusunda ısrar edememem tamamen sizin kararınız ama menenjit aşısını olacak onu konuşmayalım bile demişti ama ben rota da yaptırdım.