seyma0661 Kızlar kullanıp memnun kaldığınız nebülizatör markası var mı? Taşınabilir istiyorum. Direct nexus ve direct nexus new series var yarı fiyatı ama yorumlar kafa karıştırıcı
seyma0661 Lazziya23 normal olan dimi new series değil nnoktaa bide new series çıkmış daha ince partiküllüymüş fiyatları yarı yarıya yani normali 1100 new series olan 700
nnoktaa seyma0661 normalini kullanıyorum yenisine dair fikrim yok. Benim için önemli olan sessiz ve taşınabilir olması. Mesela omron da almıştık 9 aylıken fakat asla müsade etmedi traktör gibi ses çıkarıyor ve fiş nedeniyle prize yakın olmam gerekiyor. Nexus öyle değil uykuya daldığı an veriyorum.
deozge seyma0661 omron mini air aldım pazar günü bebeğim öksürüyor diye çok memnun kaldım çok rastgele almıştım çok beğendim tavsiye ederim
mucizemgelsin61 Benimde fikrim oldu az öncede eşimle bunu konuşuyorduk hatta şuan hava veriyorum bebeğime ablamdan aldım cihazı aşırı yüksek sesi var sessiz çalışanı varmıdır diyorduk bende alacağım sanırım hep lazım olacak çünkü