Benim kızımın göbek bağı düştüğünden beri göbek deliği dışarıda. Doktor hafif fıtık var her bebekte olur 2 yaşına kadar kendiliğinden geçer, geçmezse ufak bir operasyonla halledilir dedi öyle deyince de kimseye elletmedim. Şu an 17 ayı bitiyor ama değişen bir şey olmadı. Ben de bekliyorum.