etuerk canım aslında hiç doktora bunun için gitmedim banada herkes ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi diyor ama kafama takılıyor acaba başka bir sorun olabilir mi diye bide daha yürümüyor o yüzden korktm 3 ay sonra doğumum olck ve diş çıkarma süreci ona denk gelsin istemiyorum huysuz olursa 2 tane bebeyle naparm diye 🥲