aselimmd kreş öğretmenliği yapmış işin mutfağını görmüş biri olarak aslında siz bize bazı tavsiyelerde bulunabilirsiniz ☺️
Ben 1,5 yaşı biraz erken buluyorum, kendini ifade edebilecek kadar dil gelişiminin olmasından yanayım. Ama bazı kreşler var ki bu yaş grubunda da iyi olan, kamerayla velinin de istediği zaman çocuğun ortamını görebileceği.. böyle bir yer bulsam belki ben de düşünebilirim. Kafam karışırdı.