papatya_17 Kızlar evin duvarları çok kötü oldu yazın boyattırmadık bi türlü havalar soğudu ama bu havalarda boya yapılır mı eve
Kuzularinanasi papatya_17 soguk havada donarsiniz evde.ha baska yerde kalacaksiniz ev boyanir isler biter oyle gelirseniz eve neyse ama bi de evde cocuk varsa bu havada yapilmaz bnce boya.biz ocak subat gibi boyattik ama evde kalmadik o surecte
yeliz87 papatya_17 biz yaptik cocuk uyuynca aksamdan basladik koridor ve mutfagi boyadik balkon kapisinda acik biraktim bi sknti olmadi cok sukur 3 hafta falan olmustur
papatya_17 Kuzularinanasi eşim izne çıkacak evde durmayacağız 2 ya da 3 gün ben soğuk olduğu için kurumasında falan sıkıntı olur mu diye merak ediyorum
aytenlikadin yeliz87 evi ne kadara boyattınız acaba bızım 3+1 evimiz ama baya geniş 200 metre kare çok uçuk fiyat söylüyorlar küçük bir ilçe de oturuyoruz ona rağmen fiyatlar fazla geldi
Kuzularinanasi papatya_17 oyleyse iyi heryeri acarsaniz kurur simdiki yeni boyalar oyle ztn kokusu da yok hemen kuruyor ki
yeliz87 papatya_17 biz yaptik silinebilr boya hatta gecede uyuduk yani balkonun kapisini acip yatigimz odalar kapaliydi sabaha kurumustu zaten ama soguk gidio havalar dikkat edin derim usutup hasta olmayin
yeliz87 aytenlikadin elinden geliyo biraz ama yoruldk tabi kuckte cocuk olunca aksam basladk sabaha bitirdik gundz cocukla yapamyiz diye