Kızlar, hanımlar. Boyum 1.50. İki sezaryen doğumum var ama göbeğim bir türlü gitmiyor. Yani 5 aylık karnım var gibi . Kapalı olduğum için bol giyiyorum problem yok ama Yarın bir gün kaynım evlense kardeşim evlense ne giycem 😅 etek bile giyemedim bu yaz . 😌