Sim-ay benimde sütüm az oldugu için kırkından sonra mama vermeye başladım philips aventin biberonunu kullanıyorum mama olarakta aptamil pre kullandım ilk başlarda hiç bir sıkıntı yaşamadık şükür. Nasıl alışır bilmiyorum malesef postun yukarıda kalsın diye yzdım