mirayel Merhaba anneler bebeğim bugün tam dört aylık oldu. ve ben 4. Ay atağından çok korkuyorum. çok zor geçiyormuş bildiğim kadarıyla. 4. Ay atağını yaşamayan var mı yaşamadan da geçiliyor mu bu ay :)
queen352 mirayel yani bizde çok aşırı bir problem olmadı bende çok korkmuştum özellikle meme reddinden ama meme reddi yaşamadım daha çok bağlandı hatta onun dışında uykuya direndi uyutmak zordu ama bu doğduğundan beri genelde böyle 😬🥲
patlakprezervatif mirayel ben üç gün huysuzlanınca atak sandım ama diş hiç aklıma gelmedi meğerse dişmiş. 10.ayında atak bilmiyorum 😊
trkl queen352 3.5 aydan beri atak var galiba şu an 5.5 aylık. Hayla 2-3 saatte bir ayakta sallayıp öyle emziriyorum . Diğer türlü 5 saat vermesem emiyor .
queen352 trkl Ben sadece gaz zamanı emzirmekte çok zorlanmıştım diğer aylarda zorlanmadım bir arkadaşım zorlanıyordu duşta emzirerek geri alıştırmış🤔
busrakizinbebesi Ayda sadece meme reddi yaşadım ben onda da uykuluyken emzirdim baska da bursey olmadı 8. Aydan bildiriyorum biberon reddi var ve ben çalışıyorum 😭😭 ben gelene kadar yari ac yari tok geziyor
huhuuu trkl ben mamayla besliyorum. 3-4 saatte 150 cc veriyorum ama bazen daha fazlasınıda içiyor. 210 cc içtiği bile oluyor
ozdenizzz mirayel inanır mısınız beni de öyle korkuttular bende birde ikiz ama maşallah o kadar güzel atlattım ki o süreci bu muydu dedim. Herkesin aynı olacak diye bir şey yok.
Daisy- Bunlarla korkutmayın kendinizi bebekten bebeğe değişiyor benim kızım mübarek bi atakları bitmedi 😂😂