Aryaarya 3.5 aylıkken ayırdım, 4. 5. Ayda 2 saatte bir kalkardı, o zamanlar zor oluyordu git gel git gel ama kararlı devam ettim. 6. Ayda gece uyanması 2ye düştü. 9 aylık olduğundan beri gece 1 kere ya kalkar ya da hiç kalkmaz 🙄 kapısını da kapatıyorum, eşimin alarmını, gidişini falan duymuyor, uyumaya devam ediyor 😁 duyma konusunda da hiç sorun olmadı.