Erdemir
Benimki de tam 1:30 yaşında geceleri bile meme ağzında uyuyan bir çocuktu saat başı uyanıyordu
Sonra aktar dan sabırtaşı aldım onu sürdüm onu görünce iğrendi ama yine de emmek istedi çok ağladı ben de seni artık büyüdüm memesiz uyuyabilirsin diye söyledim hala çığlık atarak ağlamaya devam etti ama asla emzirmeye çalışmadım ilk üç gün çok zor geçti arada gelip mememi okşuyor seviyor