bebegininannesii Bebeğim 22 aylık hiç anlamlı kelimesi yok henüz bu durumu yaşayan var mı? Bir anda açılan felan
emiyomu bebegininannesii 2 yaşına kadar 8 10 kelimesi vardı. Hayvan seslerini falan çıkarabiliyordu. Şuan 32 aylık güzel konuşuyor derdini anlatıyor. Birden açıldı diyebilirim
suheyla92 bebegininannesii hic olmamasi sıkıntı yani 3 5 olsa bile yeterli ama sıfır olması sorun. Benm oglum 20 aylik onun da cok yok ama hayvan sesleri bilir komut alir bulasik mak boşaltırız elime verir camasir makineye atar ceker bana verir sermem icin falan heryerde yani masallah ama kelimesi 7 8 tane. Onun disinda da herseyi ııı diye göstererek anlatir. Diğer şeyler iyi olduğu icin kelime sayısı yeterli deniyor. Bunlar nasil giyinirken size yardım ediyor mu mesela elini sok vs ya da yıkarken onu yap bunu et gibi?
Esoskirec bebegininannesii birkaç kelimesi vardı hayvan sesleri falan vardı o aylarda. 23 aylıkken bir sabah uyandık cümle kuruyor. Birden konuştu diyenlere abartıyorlar diyordum ama birden konuştu kızım 😅
Baharttttt 22 aylık kızım anne,baba,mama,meme,dede,yok,aba diyor geri kalan herşeyi göstererek ve ‘’ıııııııı’’ layarak anlatıyor. Hafta dil konuşma terapistine ra devu aldım
suheyla92 Anna_ evett soru sordum açtığı konuyla ilgili ki devamında aklımdakileri ona gore söyleyeyim sadece begenmis
emiyomu eylulbebesi_ valla oğlum hayvanlara çok meraklıı anne demeden hayvan sesleri çıkarıyodu 😂 1 yaşından sonra başladı diyebilirim
sariniz13 bebegininannesii 16 aylığız çok şükür bülbül gibi oğlum her gören maşalahh der nasıl yaptığımı sorar herşeyi konuşuyor maşallah 2 li cümleler kuruyor anne ver al arkadaş geldi doydum acıktım yemiyorum vsvs sayıları sayabilir 1-10 arası alfabeye ve renklere merak sardık şuan alfabeyi çözmek üzereyiz ğ harfine kadar ezberledik MAŞALLAH diyeyim tekrar Yani bu süreçte sürekli konuştum oğlumla ben dahi herkesss güzel ve anlamlı kelimelerle konuştu asla mıcmıc diye konuşmadık(bebek gibi)birşey istediğinde eline birşey verdiğimiz de bunun adı ‘şu’ dedik tv kullanıyorum ama ben bunun faydalı olduğunu düşünüyorum oradan şarkılar açıyorum youtube kidsten hayvan tanıma olsun meyeveler sebzeler olsun hepsini biliyor parmaklarını biliyorum birşeyden korkuo korkmadığını yada birşy verdikmi isteyip istendiğini söyleyebiliyor düştüğü zaman bir yeri acıdıysa neresiyle ismini söyleyip anne acıdı der Yani bizim sürecimiz sürekli konuşmayla geçti yılmadan bıkmadan herşeyi tanıttık oğluma birde ben de annemde aile binasındayız ve iç içeyiz bununda artısı bu yönden fazla ne derseniz diyin oğlum aynı şeyleri tekrar eder papağan der herkes ona