Arkadaşlar çok kötüyüm yaa yaklaşık 1 senedir hamileliğimin ortalarında bi başladı bu problem hala çekiyorum. Önce akşamları olmaya başladı sadece gece yatamazdım gaz sancısından ıkınsam çıkıyor ama bu sefer basurum beni çok zorluyor. Ama artık hayat kalitemi bozmaya başladı. Gün içinde başlıyor yatana kadar yani bir insanın nasıl bu kadar gazı olur şaşıyorum . Sürekli tuvalete çıkma ihtiyacı afedersiniz çıkıyorum da ama sürekli tuvalete çıkınca basurum da kuduruyor ağrıyor . Devlet hastanesine gittim genel cerraha o da safra kesesinden şüphelendi 1 ay ultrason randevusu bekledim sonuç gösteremedim doktor yok ama beklemeye taakatim de yok. Benim gibi olan var mı zannediyorum ki bağırsaklarımda bir problem var öneriniz var mı? Emziriyorum bebeğim daha 2 aylık 🫠