Selam hanımlar lütfen benimde başıma geldi ama şu şekilde tekrar aldım deyin lütfen 🥺
Kaç gündür kafayı yiyeceğim , şimdi şöyle oldu trendyol Plus almıştım biraz kullandım sonra iptal ettim, iptal edince çıkış yapmış. Tekrar e postamla giriş yaptım ama sıfırdan bir hesaba giriş yaptı. Bende kayıtlı olan bütün e postaları denedim ama yok hiçbirinde kayıtlı değilmiş.İlk kayıt olurken apple ile otomatik doldurma yapmıştım o yüzden mi olmuyor bilmiyorum. Bu konuyu detaylıca bilmem kaç tane müşteri temsilcisine anlattım dedikleri şey “ sadece e postanızı hatırlayarak oraya gelen şifre ile giriş yapabilirsiniz başka türlü yardımcı olamayız🤦🏻♀️”
Aradım hatta anlattım oda aynı şeyi söyledi. İyide ben o e postaya erişemiyorum ki yok yani yok ne yapacağım. Orda kartlarım, adreslerim, puanlarım, favorilerim, sürekli aldığım ürünler filan hepsi vardı 😭 Diyorum ki bütün kimlik bilgilerimi vereyim o hesabın bana ait olduğunu kanıtlamaya hazırım verin hesabımı , yok yine aynı cevap. Tüketici haklarına başvuracağım bu gidişle ya ne yapılır , başına gelen, geri alan duyan, bilen birileri var mı ?