3 yıldır v15 kullanıyorum ağırlığı bana artık ağır gelmiyor çok alıştım zorlamıyor açıkçası, tetik de hiç zorlamıyor çünkü zaten süpürgeyi tuttuğunuz yerde. Arkadaşta v12 var çalışma sürelerini karşılaştırmıştık v15 çok daha uzun çalışıyo. 100m2 falan evim, bir şarjla 2 kez ev temizliyorum ortalama. Dyson ın yerini hiçbir süpürge tutamaz ya gerçekten muadillerini de denedim adamlar yapmış