Kızlar daha önce lazer geçmişim var vucüt için değilde daha çok yüzde bıyık kaş ortası için yui nin buz lazerini aldım bu ürünü ya da benzerini kullanan var mı yüzde kullanırken kısaltma yapılıyor mu benim tüylerim az ama çok köklü faydasını görürmüyüm nasıl kullanmalıyım tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz