vatdifak 2 aylık bebeğim var. Bir uyku düzeni olsun diye kendimi yedim bitirdim. Bugün akşam üstü sabrım taştı ve niye uyumuyorsun oğlum diye bağırdım. Öyle bir ağladı ki hayatım boyunca unutmayacağım. Onu öyle görünce ben de ağladım. Özürler diledim. O kadar vicdanım sızlıyor ki. Nasıl unutacağım bunu. Uyku rutini diye diye çocuğumu da kendimi de yıprattım
suheyla92 vatdifak 2 aylik bebekten neyin düzenini bekliyorsunuz allah aşkına gecesini gündüzünü daha yeni öğreniyor kasmayın bu kadar ayni saatte uyutmaya calisin evet ama uyumuyorsa da darlamayın cocugu simdi boyleyseniz 4 ay ataginda ne yapacaksınız?
cikolataliekmek vatdifak Kendinizi bu kadar üzmeyin evet anneyiz gözümüzün içine bakan minik iki goz var ama bazen insan cok yorgun düşüyor ve bunlar olabiliyor. Benimde oğlum küçükken sanki anlayacak gibi ona sesimi yükselttiğim bir kaç an oldu. Dediğiniz gibi o ağladı bende ağladım ama inanın oluyir. Evet belki onları üzüyoruz hatta belki o an korkuyorlar da ama kendinizi bu kadar üzmeyin hepimizin dolduğu bir an oluyir. Bu arada benim size minicik de bir tavsiyem henüz daha cok küçük bebeğiniz cok zor biliyorum ama en azından ilk 4 ay bırakın istediği gibi uyusun uyansın tabi gece gündüz ayrımı olarak. 4. Aydan sonra rutine geçer sizde bebeğiniz de rahat edersiniz.
momas vatdifak bu aylarda çok düzen olmaz ama sizi çok iyi anlıyorum ahhh ne cinnet geçirdiğim geceler oldu anlatamam. Bi düzen rutin oluşturun bebekler rutin sever
klju vatdifak 2 aylık bebek ne uyku düzeni allah aşkına elinizde telefon biraz faydalı bişeyler öğrenmeye harcasanız vaktinizi keşke. Daha çocuk dünyaya çıktıgını yeni yeni farkediyor siz daha lohusa sayılırsınız ikiniz de ne zaman uykunuz gelirse o zaman devriliceksiniz. Lohusa bunalımı demiyorum buna merak etme bunu unutucaksın daha çok bağırıcaksın 1 yaşında bütün evi çekmeceleri boşaltıp da söylediğin şeyi anlamadığında veya anlamaya başladığında ve inat yaptığında merak etme daha çok bagırırsın çok zamanın var
sarikavun vatdifak bu ayda kendinizi yipratmayin daha bebek dogdugunun farkinda degil. 3-4 ayda kendi rutini olusmus olur zaten. Kendinize de yazik bebege de.
mertun vatdifak instagramda drhasrerakman var. Onun uyku videosunu izleyip uygulamıştım. Sabahları bebeği yürüyüşe çıkarın diyordu. Her gün çıkardım. Gece gündüz ayrımı çabuk oluştu. Gün içinde de asla karanlıkta uyutmadım perdeleri bile kapamadım. Akşam üstüde sakinleştirmek için çıkarıyırdum.
Retzja 2 aylık bebeğin emmekten, gazdan, dünyaya adapte olma sürecinden nasıl bir düzeninin olmasını bekliyorsunuz? Daha yeni dünyaya gözlerini açmış, biraz sakin.
cnhavva vatdifak o zamanlar bende uyku saatleri belli olsun diye 8 de odaya girerdim 10’da çıktığım bile olurdu baktım stres oluyorum bıraktım ne zaman uykusu varsa o zaman yatırıyorum öyle daha düzenli oldu hatta gece uykusuna 7 de geciyodu o zamanlar şimdi diş dersindeyiz kucağımda uyutmaya çalışıyorum hala 🫣
patlakprezervatif vatdifak bebeğiniz daha doğduğunu dâhi farkında değil 😊. Akşam beslenmesinden sonra banyo yaptırın rahatlatır daha rahat uykuya dalar. Bebekler rutinleri çok sever bu onlara güvende hissettirir. Ve uykuya dalarken neden zorlanıyor buna bakın 🌸
beyzanuroz vatdifak 2 aylık bir çocuk neyin rutinini yapsın ki ne bilsin ne anlasın boşuna hem çocuğa bagirmissin hemde kendini uzmussun
mihraninannesi010725 vatdifak uyku düzeni için erken ama üzülme inan bizimde o noktaya geldiğimiz oluyor
UrbanMom vatdifak 2 ayda uyku düzeni olmaz maalesef. Belirli saatte uyutmayı yakın aylarda öğretirsiniz ama deliksiz uyuyamaz zaten doktorlarda onermez. 1 yaşına kadar gece beslenmesini öneriyor doktorlar çünkü mideleri cok küçük. Bağırma konusuna gelince bugün bende biraz kızdım uyumamaya direndi ama 2 yasinda. Niye uyumuyorsun dedim oyun oynamak istiyormuş. Yani tamamen keyfi. Bende en son dayanamadım kızdım ama oyle sert degil. 2 aylık olsa kızmazdım ama zaten ne anlar en cok gaz olma olayı, mide küçük olma o zamanlar. Mecbur sabredeceksiniz guzel şey olarak geçici olduğunu söyleyebilirim ek gıdaya filan başlasın gece daha az kalkar uykusu daha oturur.
Minikbirprenses vatdifak ilk 3 ay çok zor geçti gaz uykusuzluk vs hic bişe tam olmadı malesef 3 aydan sonra biraz rahatladık derken ataklar vs çıkıyor 🤦🏻♀️ama hepimiz insanız hatalar yapabiliriz herşeyi en iyi şekilde yapamıyoruz malesef . kendinizi üzmeyin eşinizden veya yakınınızda destek almaya çalışın benim.kizim 10 aylık hata bir uyku düzeni yok 🤦🏻♀️
oylesinebiri__ vatdifak 14 aylık bebeğimi görün birde siz nasıl w aylık bebeğe bağırıyorsunuz daha uyku düzeni tam oturmamış olabilir Oo biz 2 aydan 14 aya kadar böyleyiz
asyakusummm vatdifak Henüz yeni annesiniz simitiniz bozulmuş olabilir ama maalesef bağırmaları doğdukları andan itibaren anlıyorlar. Uyku düzenleri rutinler vs her bebekte doğru işlemiyor. Bebeğim şu an 22 aylık. Uyku meselesinden çok çektik ama ben kabullendim bebeğim uyumayı çok sevmiyor. Tek uykuya erken düştü ama bu daha iyi geldi ikimize de. Şimdi uyku düzeni yerine onu tanımaya odaklanın. O çok söylenen kalıplardan uzaklaşın. Ona özel bir yol bulmaya çalışın. Ve en önemlisi siz bir şekilde iyi olmaya çalışın kendinizi ihmal ettikçe yıpranır ve bunu bebeğe yansıtırsınız. Allah yardıcınız olsun.
Unicorn67 vatdifak güzel anne o daha çok küçük ne yazikki düzene alışması zor evet bende bagirmistim küçükken ama öyle ağlatacak jadar değil ve 1 kerede değil bazen tukeniyoruz istemeden de olsa sesimiz yukseliyor bence buna çare yok yinede sakin kalmaya çalışın 10 saniye derin nefes alin