Kızlar merhaba 2 gün önce sol mememin sol tarafında 1 tane bikaç tane de küçük küçük kitle gibi birşeyler hissettim ağrı da yapıyor ağrı olması kanser değildir gibi birşeyler okudum internetteki doktorların bloğundan sizce doktora gitmeli miyim basit birşey olabilir mi bir de doktor elle muayene ediyor mu çünkü kadın doktora gitmek istiyorum ama bulamadım