Diana2306 4 ay 8 günlük kız bebegim var 2 gündür kuru öksürük ve hapşurdukça akan burnu.şimdi fark ettim sırtı göğsü soguk ve terlemiş üstünü değiştirdim bir pazen birde kışlık battaniye örttüm üstüne yeterli gelir mi ev dogazgazlı
Denizmavisi Diana2306 oda sıcaklığınz kaç derece ? Eğer ısıtıcı çalışıyorsa iki kat örtmenize gerek yok unutmayın üşüyen değil terleyen bebek hasta olur,terlemememe dikkat edin
Deletedmom114 İç zıbın ve polar uyku tulumu giydiriyorum sadece üzerini açtığı için uyku tulumu favorim 💁🏻♀️
EssraS Bende gece çorabını çıkarıp tek kat giydirmeye başladım daha hareket etmeye başlamadığı için nasıl örtersem öyle kalıyor (3aylık)
canimoglum53 EssraS ya benimki 2 aylik bi kalkiyorum ustunu acmis hep nasil yapiyor anlamiyorum😂 corapsiz yatiriyorum ayaklari cok soguk oluyor