simseklivekalpli zarifhanims ikisini de beğendim ya 🤣 ikinci çok hoş sade duruyor ilki renginden ve firfirindan kazaniyor
simseklivekalpli zarifhanims ikinciyi kullanamam hoş ilkini de kullanmam ama çok seyle kombinlenir ilki 🌸
zarifhanims monica50 fayaboutiqueden alıcam üstüne siyah salaş kazak ve süet çorap çizmeyle çok güzel olur diye düşündüm
monica50 zarifhanims 05012025 baya güzelmiş ya dükkan bakırköyde bebeyi anneme bırakabilirsem bi gün gidip dener alırım sağolun kızlar
monica50 zarifhanims çabuk gidemem muhtemelen ya haftaya belki 🥲 normalde online alırdım da bedenlisi yokmuş ben de 42-44 giyiyorum belim ince ama denemeden alamam daha doğum kiloları gitmedi
merkursavascisi_06 zarifhanims hem desen hem model olunca ilki çok göz yoruyo ama iki çok zarif bayıldımmm