Zeynep Hanımda doğum yaptım üç ay önce kendisi doğumuma son dakika geldi çok fazla ağrı sancım vardı. Doğum sonrası dikişlerimde yara katman oluşmuş doktorun ilk muayenesinde bunu farketmeyip sonrasında başka doktor vasıtasıyla bunu farketti ve ben şimdi küçük bebeğim olduğu halde tekrardan bir operasyon geçireceğim muayeneye çağırıp benimle oldukça olumsuz konuşup ve beni artık muayene etmeyeceğini belirtip tedavimi de yarıda kesmiştir asla ve asla memnun kalmadım kesinlikle tavsiye etmiyorum.