Ozumce 13 aylık kızım gece sık kalkıyor ve uyanınca uzun süre aglıyor. Artık aglaması beni yorar oldu,Neden olabilir? Önerileri olan😊
Handan57 Sevdasoylu bizde aynıyız ama 3 diisimiz cıktı 8 aylık oğlum her gece uyaniyo bisey olmuş gibi ağlıyor 1 sat boyunca ne zmn geçecek bu 😓😓😓😓😓
Sevdasoylu Ozumce acaba nevresimi yastığı fln terletiyormu ki? Benim oğlum terlediğimde çok ağlar o yüzden yastık kullanmıyorum. Veya odanın havasımı kuru ki? Benim aklıma bunlar geldi rahatsız edebilcek.