Kızlar böyle saçma başlık olur mu demeyin oluyor. Tam 15 aylık kızım var 15 aydır aralıksız 2 saat uyumadım yenidoğan dönemi de dahil. Onu yap bunu yap şunu da yapsaydın demeyin lütfen aklınıza gelebilecek her yolu denedim. Doktora da götürdüm gelişimsel olarak hiçbiri sıkıntı yok hatta önde gidiyor. Herşeyi anlar konuşur 50 ye yakın kelimesi var. Gündüz hiçbir sıkıntı yok uykuları düzenli uykuya genellikle kolay geçer. Ama gece olunca birşey oluyor bu çocuğa sürekli uyanıyor ağlıyor uyanınca geri uykuya dönmüyor sürekli emmek istiyor. Sanırım artık kabullendim. Ne kadar çok ağladığımı bilmiyorum bile 15 aydır. Ama şükrediyorum buna şükür. Artık geçecek de demiyorum çünkü sanırım böyle gidecek. Böyle olan anneler var mı ve gerçekten uyumayan çocuk uyumuyor mu merak ediyorum. Yalnız olmadığımı bilmek istiyorum sanırım bilmiyorum. Teşekkür ediyorum 🫠 Rabbim herkese uyuyan çocuk versin 😂