Merhaba kızlar bisey danisicam anlayan bu isleri bilen biri var ise. Bugün 4.5 yasindaki cocuguma aynı siteden yetişkin baya 40 yaşlarında bir kadın gerizekali demiş. Sanırım bisikletle annesininin ayağının ustunden geçmiş oğlum. Bisiklet de küçücük bisey öyle can acıtacak birsey olduğunu sanmıyorum ki oğlum carpmadim diyor muhtemelen farketmedi bile yavrum. Çok etkilendi bu durumdan cocuk bana gerizekali dedi diye ağlamaya başladı uzun bir sure . Bende annelik içgüdüsü ile kadını bulup konuştum en son seslerimiz yükseldi vs ama yanımda cocuk vardı kısa keserek evime geldim.Ama açıkçası çok içimde kaldı bunun bir hukuksal yaptırımı vs olur mu ne yapmam gerekir. ?