selins1 Kızlar 2 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum fakat afedersiniz adet olunca kanamam eskisi gibi çok olmuyor kullanmadan önce adet olduğum zaman bayaa çok olurdu rahatlardım şimdi çok azaldı hiç rahatladığımı hissetmiyorum normal midir düzelir mi ?
efdaliye selins1 o hapı bende kullandım emzirirken bendede oldu az kanama doktor normal olduğunu söyledi
ruhpastasii selins1 bende 1 haftadır kullanıyorum ilkte aşırı yoğun geldi ama ben hep çok oluyordum şimdi kesildim kesilcem 6 gün sürüyordu bugünde 6. Günüm bende bekliyorum uzayacakmı kanama yoksa eskisi gibimi olucak diye