Kızlar reglim 3 gün gecikti bugun normal test yaptım damlattğm anda pozıtıf çıktı baya belırgın, eşimi bekledım o gelınce erken tesr aldım negatıf cıktı, gittim bi tane daha aldım oda negatıf cıktı, erken gebelık testı doğrudur dimi ya? Belım ağrıyorr. Çok korkuyorm hamıle kalmaktan, eğer değilsem hemen spiral taktırcam hemennn