Merhaba arkadaşlar, bir şey danışmak istiyorum.
Ben 3 gün önce bağırsak enfeksiyonu geçirdim ve o süreçte çok ağır panik ataklar yaşadım. Nefes alamadım, ellerim ayaklarım uyuşup karıncalandı, vücudum tamamen kontrolümden çıktı gibi hissettim. 3 gün üst üste acile gittim, Diazem vurdular, o anlık biraz rahatladım ama hepsi geçici oldu.
Şu an hâlâ uyuyamıyorum, vücudum sürekli tetikte, içimde bitmeyen bir korku var, yerimde duramıyorum. Dün psikiyatriste gittim; Ansiox, Efexor ve Repaxin verdi. Bu ilaçları daha önce kullanan varsa, nasıl etkileri oldu, ne kadar sürede toparlama başladı, yaşadıklarını paylaşabilir mi?
Gerçekten çok zorlanıyorum, biraz desteğe ihtiyacım var.