Kızım 2,5 yaşında ama yaşına göre davranmıyor. Suyu halıya ayakkabıya tv ünitesine döküp oradan içiyor. Kakasına dokunuyor. Bıçak makas bunların tehlikeli olduğunu anlamıyor. Yola çıkınca bizden bağımsız olarak kaçıyor . Arabadan da korkmuyor. Şuan 29 aylık doktor demişti ki 1 yas geriden geliyor . 1,5 yaşındaki çocuk böyle şeyler yapıyor mu acaba?