womanmom15 bebekler icin btkisel icecenker herzaman risktir.1 2 cay kaşıkta olsa..Başkasına bsey olmaması size olmayacağı anlamına gelmez.Doktorumuz herzaman asla diye onemle belirtir.bol bol emzirin sutunuzde antikor aliyor zaten.ve burnunu temizleyin baska bseye ihtiyaciniz yok.cok huzursuzsa doktorunuza danısin.