nisaslan58 maalesef o işler öyle olmuyor. Ev sahibi değişikliği kiracıyı bağlamıyor. Sözleşme yeni sahiple devam ediyor. Sırf bu yüzden evimizi satarken o kadar sorun yaşadık ki. Kiracı çıkmakta direttiği için evi almaktan vazgeçtiler sürekli. Tek şu yol var; ihtiyaç sebebiyle tahliye davası açılır ve 6 ay gibi bir süre veriliyor sanırım kiracıya ev satıldıktan sonra çıkması için. Çıkmadığı takdirde dava yoluna gidiyorsunuz ve maalesef ki aylar seneler sürüyor sonuçlanması.
arwen14 Konu sahibine tavsiyem bu süreçleri yaşamış 30 bin sadece avukata vermiş biri olarak, 30 bini verip kurtulun kabul ediyorsa kiracı. Dava süreci çok daha uzun ve yıpratıcı oluyor yoksa.