KendiEvimdeDeplasmandayim beybitolat bi düşündüm de benimki de benziyomuş 😂 bide hızlı hızlı gitmeleri yok mu akşama kadar sanki işi varmış gibi 😂
nnoktaa beybitolat hiç acele etmeyin zamana bırakın. Anneler olarak heyecanlanıyoruz bir an evvel yürüsün konuşsun vs diye haklı olarak bekliyoruz ama her anın ayrı bir güzelliği var. Şimdi koşuyor oğlum bi dur bi yavaş diye peşinden koşturuyorum 😅 bu anların keyfini çıkarın 💕💕💕
nnoktaa beybitolat şu an mesela derdini açık açık anlatacak kadar konuşmasını istiyorum. Ama yeğenlerimden tecrübeliyim. Konuşmaya başladıkları zaman da susmak bilmiyorlar 🤣🤣🤣
beybitolat nnoktaa hahshhahh bende yürüsün ki ağlamasın istiyorum yoksa şuan emekleyip ayaklarıma dolanıyor. Bian önce konuşsunda istiyorum ki bana şunu yapalım desin bende eriyip bitiyim😍🥹 ay çok duygulandım şuan istemsiz🥲
beybitolat rachelgreen_ hahshhaha olsun ya en azından peşimden gelsin. Emeklerken geç geliyor ve buna sinirleniyor 😂
rachelgreen_ beybitolat ahaahah ya yerim 😂 hem güzel hem yorucu ama çocukla ilgili ne böyle değil ki?🥲 benimki şimdi yürümeyi bıraktı koşarak geliyor peşimden zaten beni on sn yalnız bırakmaz sağ olsun sjdjjfjd
beybitolat rachelgreen_ jshshshshwhhwhwhw of çok tatlı ya😍 bende tuvalete girince kapıya vurup ağlıyor yada bazen kapıyı açık bırakıyorum yalnız olduğumuzda o zamanda gelip üstüme tırmanıyor hahshshhshd
atarepla Hiiiiiç belli olmaz. Benim oğlum 7 aylık sıralıyor tek başına ayakta kalabiliyordu ama yürümesi 10.5-11.ayı buldu. Arkadaşımın kızı da sıraladıktan 2 hafta sonra yürüyüverdi.