defnedilej Kızlar 11 aylık kızım var.Bu süreçte hep evde olduğum için neredeyse hiç südyen takmadım.Bu yüzden memelerim sarktı .Acaba emzirme bitince biraz düzelme oluyormu?Tecrübeli anneler sizde de oldumu?
sarikavun defnedilej sizce? Daha emzirme bitince sut kanallari daha da kuculecegi icin ici daha da bosalacak uzgunum ama sarkikliginiz duzelmeyecek hatta biraz daha bile bosalabilir.