sinemmom10 Bestiron damla kullanıyordum şu an 5 aylık oldu kilomuz 9.120 şimdi bu kilo başına 1 damla değil mi arkadaşım 2 damla dedi ben mi yanlış yapıyorum
cnhavva sinemmom10 bize de 4 damla demişlerdi sağlık ocagindaki hemşire sonra doktor da ona bakma sen cocuga verme kendin için dedi
Deletedmom_985 sinemmom10 bunu mutlaka doktorunuza sorun her markaya gore damla icindeki doz degisiyor o yuzden damla sayisi da degisiyor eksik ya da faa dozda sikinti yasarsiniz doktorunuza danisin
yasemin0000 sinemmom10 vegaferon kullanıyorum aşırı huzursuzlaştı çocuk . Başka marka önerisi olan var mı
cnhavva sinemmom10 başta kendim hap kullandim 4 aylikken ama sonradan vermeye başladım mantıklı gelmedi çünkü sütten de belli dozda geciyomus araştırınca öğrendim kilo başına dememişti yani onu demek istedim daha fazlaydı çünkü ama 4 damla demişti degisiyodur belki
esm15 yasemin0000 sağlık ocağından verilen alerji yaptı hiç iyi gelmedi bir kere tek kullandım bıraktım şuan ocean mikrofer damla kullanıyorum
nnoktaa simseklivekalpli arkadaşımın gocasıgil tohtor o öyle demişti. Bizim tohtor da aynısını dedi bebitom