Kızlar kızım ocakta 2 yaşına girecek bugün sağlık ocağı ebesine götürmüştüm 4 ay önce 47 cm olan bas cevresi bu ayda 47 cm,boyu 85 ken 86 olmuş sadece,kilo da 10.800 den 11.000 olmuş ebe çocuk doktoruna çıkarın vitaminlerine baksın dedi yanlış ölçmüş olabilir mi çok mu kötü sizce bunlar kızım 2860 dogdu 49 cm boy,34cm bas çevresiydi ama motor gelişimi çok iyi 16 tane dişi var,20-25 tane kelimesi var ikili kelimeler kurabiliyor,anne nerde baba nerde dediğimde yada çatal nerde kapı nerde dediğimde gosteriyo,merdivenleri tutmadan çıkabiliyor bütün duyu organlarını gösterir ismini söyler ve en başta çok hareketli bi çocuk içim çok sıkıldı bu konuya yardımcı olabilecek varmı