ktaltuntas Kızlar 10aylık bebeğim grip ve öksürüyor burnu çok tıkalı olduğu için ne emiyor ne uyuyor çok üzülüyorum burnunu sürekli açmaya çalışıyorum ama emmiyor ek gıda da almıyor iburamin zero aldım versem sorun olur mu acaba sizce
aysebb ktaltuntas Sağlık ocağı veya doktora götürseydiniz önce keşke bi daha iyi olurdu. Bunun dışında yarım ölçek verilebilir o aydaki bebeğe
yisur ktaltuntas aynı sorun bizde de vardı ve bebeğim 1 aylık en son doktora götürdüm yatış verildi sizde bi götürün bence
Alpagu Bence bir sağlık kuruluşuna götürmenizde fayda var benim çocuğumda hastalandı öksürük çiğerlerine inmişti Allah korusun bu aralar salgın var çok fazla çocuklarda sizde çok geçmeden bir götürün🌸