ewalove Daha önce süt beyazı bir renkteydi. Eczaneden aldığım son ürün sarımsı bir renk. Sizce bozuk mudur? Bir kaç yere sordum eczacılara kullanabilirsiniz dedi ama emin olamadım arkadaşlar. Sizin başınıza geldi mi ? Kullansam mı çöpe mi atsam?
pimpiriklianne43 ewalove böyle bi post bende açmıştım kullanmadım ben içime sinmedi aldık öyle duruyor
monica50 ewalove pimpiriklianne43 benim ilk aldığım sarımsı kırık bi renkti kullandık bir sorun yaşamadık
surprizbebe ewalove evet aynısını yaşadım. Hammadde kaynaklı renk değişimi oluyormuş şikayetvara çok yazan olmuş öyle cevap vermişler. Yalnız kg başı 1 damla veriyorsanız hiç işe yaramıyor o damla bilginiz olsun