ebrualpcan Merhaba sevgili anneler. Gündüzleri sadece kucakta uyuyan bir oğlum var. Bıraktığım anda uyanıyor. Özellikle gündüzleri sürekli yapışığız evde herhangi bir iş yapmak hatta tuvalete gitmek bile çok zor hale geliyor böyle olunca. Yerine koyar koymaz uyanıyor diye artık kucakta uyutuyorum kısa da olsun uyusun diye. Sizce yanlış mı yapıyorum? Bir yandan hep böyle mi gidecek diye de korkuyorum. İlk üç ay alışkanlık olmaz diyorlar ama bence alışıyor ve istiyor kucak. Fakat başka çarem de yok. Katiyen yatağında uyumuyor. Kendi yatağıma yatıyorum yanına yatıyorum öyle de uyumuyor. Yalnızca kucak. Derin uykuya dalamadığı için bıraktığım gibi gözlerini hiiiç uyumamış gibi açıyor. Var mı öneriniz? siz neler yapıyorsunuz? Hem kendi yatsın istiyorum. Ama bırakıp uyanınca da üzülüyorum çünkü zaten çok az uyuyor.
-SweetPanda- ebrualpcan Ben kızım küçükken kanguruya koyardım öyle uyurdu bende temizlik vs yapardım sizde öyle yapın daha kolay olur. Ya kanguru yada slinge koyun rahat edersiniz. Yada en iyisi o uyuunca sizde uyuyun çünkü büyüyünce uyumaya fırsatınız olmayabilir🌸
nalan5265 ebrualpcan bnm oğlum da öyleydi ki bazen hala öyle 😅5 aylık olduk Bn yatağa uzanıp öyle emziriyordm. Gündüzleri çok zor uyuyordu kucağımda meme de uyuyordu hatta bir gün tam bir saat memede öyle uyudu bıraktıgm gibi uyanırdı. Bazen pilates topunda sallayarak uyuturdum geri koyunca ağlardı sonra ilk ayağını sırtını en son başını koyuyorum yatağa elimi de karnına koyup pış pış yapardım ya da gözünü kapardim saçını tarardim kaşının üstünü okşardm bazen de direk kendi yatağıma uzatırım uyanirsa direk memeyi ağzına verirdm öyle böyle 5 aylık olduk ama Bn çoğunlukla oğlumla beraber uyurdum. Sen de uyuyabilirsen uyu canım
aselkussum ebrualpcan tam 4-5 ay tüm gündüz uykularını kucakta yaptı birde reflusu vardı eğik yan vs değil dimdik oturuyodum biraz uzanır pozisyone gelsen mide sıvısı ağzına geliyodu acı acı ağlayıp uyaniyordu alisiyolar ama ihtiyacı var demekki kucakta uyutmaya bosverij uyusun şimdide kafasını bı göğsüme yaslasin diye g*tnde dönüyoruz hanfendinin 5 sn bile koymuyo 😅tadını çıkarın hepsi geliyo geciyo
adakin ebrualpcan ilk 4 ay sadece kucağımda uyudu kızım. Şimdi 11 aylık gel seveyim diyorum kaçıyor kucak istemiyor pek. Sadece emerken ve gezerken kucak istiyor. Geçecek tabiki. Alışmaz merak etme☺️
aydint Ilk 4 ay nerde ne zaman ne şekilde istiyosa uyusun, sizde o uyuyoken uyuyun yapacak bişey yok böyle geçiyoro zamanlar, daha minik korkuyo sevgiye ilgiye muhtaç anormal değil çoğu bebek böyle,bi süre sonra alışır beşiğine
ebrualpcan aydint umarım teşekkür ederim. Uyumadığı için ben de uyuyamıyorum maalesef. İnşallah bizim de bir düzenimiz olur rutin vs her şeyi yapmaya çalışıyorum
ocakarzu Benim de oğlum 2,5 aylık ve gündüzleri sadece kucakta uyuyor. Sizin mesajınızı görmesem bir şeyleri yanlış yaptığımı düşünürdüm demek ki tek değilmişim. İnşallah 3 ay sonunda bir şeyler değişir
ebrualpcan ocakarzu inşallah ya amin. Bu aralar daha kötü uykuları. Üçüncü aya yaklaşıyor 3.ay atağı mı var bilmiyorum. En azından geceleri uyuyan çocuk artık onu da uyuyamıyor. Gece bile kucağımda sürekli pış pış. Lütfen geçici olsun 🥲🥲
mavidomatess ocakarzu meraba süreç nasıl ilerledi? Kucakta uyumayı ne zaman bıraktı? Şuan 2,5 aylık bende aynı durumdayım.
ebrualpcan -SweetPanda- uyumuyor ki. Uyusa ben de dinleneceğim ama. Uyursa da kucağımda sürekli pış pış istiyor dakika başı uyanıyor desem yeri. Normalde sling kullanıyorum ve uyurdu kısa da olsa. Bugünlerde onu da kabul etmiyor. Bugün denedim mesela içinden çıkmak için çığlık çığlığa ağladı beş dakika tutabildim sadece. Üçüncü ayda atak falan mı var. Son günlerde gerçekten bambaşka bir çocuk oldu
ebrualpcan nalan5265 biz de beraber uyuyoruz yatakta reflü yatağında yatıyor benim yanımda. Elim hep üstünde ama yine de çok zor uyuyor maalesef. Uykuyu mu sevmiyor bilmiyorum bu kadar uykusuz nasıl kalıyor şaşıyorum. İnşallah uykusuzluk gelişimini etkilemez ilk çocuğum ne yapacağımı şaşırdım vallahi her yolu denedim. Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için
stinmaz Merhaba arkadaşlar. Bende aynı durumu yaşıyorum. Artık ağarmayan,tutulmayan yerim kalmadı. Gündüzleri hep kucakta ve oturmamada izin vermiyor uyanıkken sürekli ayaktayız. Uyuyunca oturabiliyorum ama yatırınca hemen uyanıyor. Sadece akşam 22:00 uyuttuğumda yatağında uyuyor. Sling kullanmamada izin vermiyor. Ne yapacağım bilmiyorum. Yapışık ikiz gibiyiz
ebrualpcan stinmaz aynıyız vallahi. Gerçekten çok zor. Hep sağlık olsum geçici bu günler diye kendimi avutuyorum ama dirseklerim bileklerim felaket şekilde ağrıyor. Günden güne daha zor oluyor sanki. Beşikte yatmayı zaten hiç istemiyor slingte de ağlamaya başladı ben de tükendim… Allah başka dert vermesin sağlıklı sıhhatli olsunlar ama inşallah uykuları düzelir yavruların
ebrualpcan aselkussum ay umarım 🙏🏻kucağımda olmasını ben de seviyorum ama bu gece gündüz sürekli olunca inanın kollar iflas ediyor sol bileğimi hissetmiyorum artık 😄bir iki gün dinlenebilsem geçecek belki ama tek bakıyorum
sarikavun 7 ayligiz hala kucakta uyuyo. En guzel uykusunu yapiyo. Hamileligimde yaptigim en guzel yatirim sallanir acilir baba koltuklarindan almakti. Orda uyuyoruz o mememde uyuyo bende koltukta o kucagimdayken. Ben kucagimdan insin derdinde de degilim en fazla 1 yil daha kalir zaten kucagimda sonra ben istesem de gelir mi gelmez mi orasi mechul. Bu gunlerin kiymatini bil😍o emerken kucagimda tuvalete cok gittim bu arada
ebrualpcan sarikavun bende de emzirme koltuğu var ama uyunacak şekilde değil. Teşekkür ederim elbette her günü her anı kıymetli. Bununla birlikte zorlukları da var
sarikavun ebrualpcan alabiliyosaniz buyuk bu yatan baba koltuklarindan alin buyuk rahatlik aylardir o koltukla yasiyorum. Hatta ask yasiyorm
ebrualpcan adakin evet çok güzel bir his ben de çok çok seviyorum inanın ama bir düzeni olmuyor ben de işe başlamak zorundayım mesela o zaman çok zorlanacağız. O yüzden yatağında ya da beşiğinde yatsın istiyorum dördüncü ayda da atak varmış onu atlatınca umarım bir düzen kurabiliriz
sarikavun ebrualpcan merak etmeyin 7 aydir kucagimda uyuyo. 1 aydir ise gidiyorum annem bakiyo ben isteyken. Gayet rahat uyutup yatakta uykusuna devam ettiriyo. İlk iki gun zor oldu dedi sadece.
adakin ebrualpcan evet ataktan sonra düzelir merak etmeyin ☺️ bende çok endişelydim işe başladım ama sorunsuz geçti şükür. İzin ne zaman bitiyor zaten 6 ay ücretsiz izin hakkımız var kullanmanızı tavsiye ederim kucakta uyumaya bitmez ise