Merhabalar arkadaşlar. Oğlum 19 aylık her gece en az 10 kez meme için uyandığı için geçen ay gece beslenmesini kestik. Hala 3-4 kez uyanıyor. Neyse gece bizim lavaboya gitme sesimize, konuşma sesimize yatakta sağdan sola dönme sesimize bile çok uyanıyordu emzirme bitmesine rağmen 8 kez falan uyanıyordu. Ben de odasını ayırmaya karar verdim 2 haftadır ayırdık alıştı seviyor odasını. Ancak eşim ya da ben yanında yatttık bu süreçte alışsın diye. Şu an hala 3-4 kez uyanıyor ve ağlayarak uyanıyor özellikle yanında değilsek. Artık onu odasında yalnız yatırmalı mıyız? Ya eşimi çok seviyorum ama sanki bebeğimizle yatmak doğru geliyor bilmiyorum onu bırakıp ikimiz nasıl başka odada yatarız bilmiyorum çok kötü hissettiriyor daha bebek. Ama anne baba mahremiyeti, çocuğun özgürleşme süreci diye bir gerçek de var. Bilmiyorum ağlayarak uyanıp anne dediği için içim sızlıyor herhalde. Yani kafamda bir ses diyor ki çocuk yalnız uyumamalı. Artık kendi odama geçeyim diyorum ağladıkça gelirim ama yapamıyorum suçlu hissediyorum ve kaygılanıyorum. Nasıl yönettiniz bu süreci daha tecrübeli olan annelerim❤️ doğru mu yapıyorum sizce desteğinize ihtiyacım var sanırım bu duygusallığı bırakmalıyım. Yanlış yapıyorsam da yapıcı eleştirilerinize açığım konuşalım