aysey07 Dün artık ağlamalarına dayanamayıp tetagil aldım eczaneden ağzına döktüm emziğini verdim ve mışıl mışıl uyudu her ilaç her bebeğe aynı etkiyi etmiyormuş dentinox sürüyordum calgel aldım onuda dönüşümlü sürdüm soğuk kompres derken yok anca bu kesti inanılmaz agrı yaşıyor demekki ne kadar sürüyor acaba bu ağrılar diş çıkana kadar böylemi olucak her gün