yohh_yavv sezer2022 hayır içini merak etmiyorum inşaat seviyesi % kaç olunca teslim için çağırıyorlar onu merak ediyorum
yohh_yavv Anne1212 evet onu biliyorum ama inşaat seviyesi % kaç olduğunda teslime çağırılıyor onu merak ettim
anonimli %70 yada 80 olduğunda anahtar veriliyor bizde öyleydi yani Bi anda yüzdelik artıyor oturabilirsiniz diyorlar o yüzdeliği bütün işlemler bitince arttırıyorlar eğer kura olduysa Bi kaç ay olmadan anahtarı verirler
anonimli yohh_yavv o zaman sizinki önden taksit alanlardan Bizde ev bittikten sonra taksit başlamıştı