Merhaba hanımlar 5 yaşında bir kızım var ve her şeyden çok çabuk sıkılıyor. Geçen sene kreşe başladı ilk dönem güzel gitti ikinci dönem asla gitmek istemedi . Bu sene tekrar başladık . 2 ay gitti yine soğudu okuldan gitmek istemiyorum demeleri başladı . Bir de ara tatil falan derken 20 gün nerdeyse girmedi okula ama asla özlemiyor . Kardeşi de olunca artık ben tempoya dayanamadım ve mecbur gideceksin bütün arkadaşların gidiyor sende gitmelisin dedim . İnsanın yumuşak karnını çok iyi kullanıyor çünkü 3 gündür gidiyor ama max 2 hafta falan daha gider heralde . Babamız akşam yedi de geliyor Eve 2 çocukla 12 saat boyunca tek başıma kafayı yerim. Diğer kızım yenidoğan olduğu için dışarı da çıkamıyoruz . Büyük olan sürekli benimle ilgilen , oyna istiyor. Okula gitmezse gerçekten yanarız 😬😬 Bu çocuğa okulu sevdirmek için ne yapabilirim acaba ?