Kızlar 6 ay once dogum yaptım. Son 2 aydır biraz hareket edince hemen hamlık hissi yasıyorum. Kollarımda bile. Ondan once yoktu.çok hareketsiz biriyim . D vitaminm b 12 im normal çıktı daha yeni baktırdım. Kolum bacagım agırlsıyor sanki. Biraz hareket edeyim dizlerim bacaklarım hamlanıyor. Bu durumu yaşayan var mı. Kollarım icin kas sinir sıkışmasına baktırdım sorunsuz cıktı. Aynı durumu yasayan var mı? Spinal yapıldı bana tutmadı, sonra genele dondü doğumum