cevriyeee Elif2904 her etkinlik odası için en az 5 dk yürümen lazım labirent gibi ordan oraya bu etkinlik odaları zemin kattaydı camsız karanlık odalar yani rutubet kokuyordu en alt katta olduğu için o yüzden sevemedim
cevriyeee Elif2904 bide yanında metro çalışması var ondan istemedim korktum eğitimini bilemiyorum ama genel olarak çok iyi bi okul değil ben evime yakın diye bakmıştım