Fatmanurrkayaaa bizim de kabızlıktan sonra tutma olayı başladı tutamayacak duruma gelene kadar tutuyor sonra da mecbur yapıyor ve dediğiniz gibi o tutma zamanları oyun bilr oynamak istemiyor pek ama yapınca çok rahatlıyor oyun oynuyor gerçekten fark ediyor. İlk Magnezi calsine yi deneyin o ishal yapıcak çünkü bir hafta tuttuğu için yapsa da aslında tüm kakayı yapmıyor bir hafta sonraki yine sert oluyor bu döngü oldukça kaka sert ve acıtıyor hiç yapmak istemiyor magnezi calsine burada devreye giriyor ishal olacak 1,2 gün ki içindeki kakayı yapsın sonrasında bir kaç gün daha devam edin zaten acımadığı için korkmamaya baslayacak suan imkamsız gibi geliyor ama değil inanın yavaş yavaş geçecek inşallah acmadıkça tutma süresi azalıyor sonra 3,4 gün magnezi calsineden sonra internetten siparş verdiğim contipass a geçtik her gün içsin onu ve onu içtikten sonra mesela kakasını 3,4 gün sonra bile yapsa yumuşacık geliyor o eskisi gibi sert kaka olmayacak düzenli kullanın contipassı burda okuduğum kişi 1,2 ay kullandık dedi bizim daha okadar olmadı ama devam ediyoruz. Contipass zaten dulcosoft içerğiyle aynı biz eczanede bulamadık hiçbiyerde dulcosoft oyüzden bu toz contipassi aldık çok iyi bu. Bu döngüyü kırıp kaka yumuşaynca çocuk korkmamaya başlayacak yavaş yavaş inşallah