bebeğim 1 hafta yoğun bakımda kaldı biberonla mama vermişler eve gelince emzirmeye çalıştım doymuyodu hiç uyumuyodu bende mama verdm meme reddi oldu şuanda 56 günlük mamaya devam ediyorum slikon uçla emzirmeye başladım sütüm var bence yani tam emin değilim ama emzirdikten sonra mama veriyorum 90 cc içiyo hepsini demek ki doymamış napıcam benim gibi olan varmı