eses123 Yeni yeni bu şekilde olmaya başladı sürekli saç yoluyor tırnaklarını elime geçiriyor bişeyler fırlatıyor bu durumu yaşayan var mı nasıl önüne geçebilirim ya da bu aylarda normal mi
Retzja Oturup yapmaması gerektiğini, neden yapmaması gerektiğini sakince her defasında anlatmanız ve hayırı tamamen net bir şekilde, sert bir tonla söyleyip asla yumuşamamanız gerekiyor. Bu aylardaki çocuklarda oluyor.
Retzja Retzja neden yapmaması gerektiğini Neden yapmaması demişim, neden yapıyor değil. Büyüdükçe bir şeyleri keşfediyorlar.