Nily kabız olmasını istiyorum demedim ama soy giydir üşüyor,kıyafetleri yetişmiyor havalar soğuk hemen kurumuyor hepsini geçtim kuzumun bezinde sürekli sıvı kaka görmek beni tedirgin ediyor,doktor anlamamış olabilir mi diye düşünmekten kendimi alamıyorum.Sonuçta forumda üye olmamızın sebebi farklı görüşler almak değil mi?