gulserguler Kızlar bebeğim 2 aydır böyle asla yatıp uyumak istemiyor kucağımda sallayarak uyuyor bir tek yerine koyuyorum uyanıyor ve çok az uyuyor bu yüzden de sürekli mız mız keyifsiz çok zorlanmaya başladım nasıl uyutabilirim mutlu olur bu çocuk 🤷♀️
gg3848 gulserguler gaz sancısı olabilir o dönemde benim kızım da öyleydi bir de dördüncü ay yatağına girmek üzeresiniz ya da erken de girmiş olabilir en zor bir aydı bizim için beşinci aydan sonra biraz daha rahatladık